Selasa, 19 Mei 2009

aku+blog=rindu

dah lame aku x isi blog aku ni ngan cite2 membosankan..
huhuhu..
t'lalu bz dgn life kat cni kot..
lg2 skarg ni cuti kan..
tiap2 ari kluar..
siang tdo..
mlm kluar..
ish2..ape nak jd ngan bdk2 skarg..
(perli diri sendiri ke ape aku ni??)
jap,ptg??
duk umah tgk tv je la..
member2 aku ade yg x cuti sebab amek CAT kan..
bdk pandai la kate ka..
huhuhu..
cuti diorg laen..
aku cuti,die g class...
hahahaha..
pandan muke ko capiq..
(pe punye member ko ni rahim??)

cuti ni aku wat ape jek ek??
siang,confirm aku tdo punye..
mlm,kluar ngan member..
tu pun wat ape jek..
lepak2 kat mastika sek9..
kalo bosan,g maen dota..
aku bkn nye reti maen..
tp sebuk2 jek nak maen..
pastu asek kalah..
(ko mmg loser la rahim..x yah maen la wei..)
aku la penyebab member aku mati..
pastu,cuti ni aku nak abes kan P aku.
nanti next sem blh la bwk kete..
pastu wat sewe..
hahahaha..
sape nak sewe kete aku..rm6 sejam..
(mcm la mama bg bwk kete kan next sem??)
tp kalo dpt,best gakk..
leh wat duet lbh..
aku ni dah la boros..
bukan beli brg pape ke..tp tuk mkn..
sehari ni kadang2 leh abes sampai 15 inggit..
kuat btul aku mkn..
hahaha..sbb tu kene cari duet lbh cket...
harap duet mama bg,konpem x ckup nye..
so kene berusehe cket..
(chaiyok rahim!!)

pastu,cuti ni dah plan la cket2 ngan member..
ade yg nak g genting..
g umah nana..kakak die kawen..
die bkn nye ajk dtg suruh mkn nasi minyak..
tp die suruh tlg wat keje kawen..
aduh2..
hahahaha..
(jgn marah ye biskut..)
pastu abg reen pun nak kawen gak bln 6 ni..
dkt sungai besi..
die suruh aku dtg,tp aku x tau jln..
hahaha..
kalo aku dah sesat tu,aku terus blk ye reen..
malas nak cari2 lg..
hahahaha..
haaa,ikmal pun nak kawen bln 6 ni..
asal la ramai sgt nak kwen ni..
(ko ni rahim,tau la xde awek...)
au ni pun,nak kwen gak..
tp xde awek..
hahahaha..
(mcm nak promote kan diri jek..)
mungkin x lame lg la kut..
xpe2,berusehe..

dah xde ape lg aku nak cite ni..
kalo cte lg,konpem yg ngah bace ni t'do dpn komputer korg..
bosan sgt cite kau ni.
hahaha..

4 ulasan:

  1. Dear rahim,

    hrmm btol2..
    Tak mo panjang2 t ttido org yg bce..
    hihihih=p

    ...

    BalasPadam
  2. hahaha..
    yela..
    mne bleh asik mkn jek.
    msti r tolong rewang gak.
    huhuhu

    abiskan P ko 2..
    nx sem bwk ak jln2 kt segamat..
    tp nak g mne ek..
    hehehe
    pk2 la yer nk bwk ak g ane nx sem..
    lalala~

    BalasPadam
  3. aku sokong nana..
    aku nak ikowt nnt ble da pandai bawak kete..
    hehee
    (kenal pn x kn..)
    hahaha

    BalasPadam
  4. choco :
    org yg tulis pun dah ngantok,pe lg org yg bace..
    hahaha..

    nana:
    blh2..tp kene tlg isi mnyk la...
    huhuhu..

    irsya:
    x knal x pe..
    nanti leh knal2..
    leh + kwn..
    huhuhu..

    BalasPadam