Khamis, 7 Mei 2009

Aku Telah D'tagged



1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
nana biskut-x bnyk ckp la..
-ske melayan ckp org..
-nana msk air..
-slalu same kan diri ngan bende yg x idup..
-die lah cikgu ku..
-nana,ko x gemuk,dah ckup2 tu..(jgn perasan sgt..)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
- suka makan bila buhsan
- aku gemuk
- suka on9
- mudah rasa kesian
- susah nak marah
-susah nak dapt kwn

4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
-nana biskut>ske melayan
-win>ske layan lawak aku
-aza>ske marah aku
-mira>dak kecik(hahahaha)
-pqa>br knal,sgt baek
-biggie>slalu sgt maen guitar
org2 yg x dikenali:(coz x de member blog)
-badut>pandai bwat lawak
-joanna>pandai nyanyi
-toyol>ske mencuri
-pencuri>yg ske mencuri


5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..

p/s: if u are sporting bloggers, juz copy this award n do it..

8 ulasan:

  1. hoho..
    aku pendiam ea?

    jgn ckp ak ckgu ko.
    t trase b'tggungjwb t'hdp study ko plak.
    hahaha

    BalasPadam
  2. nape x leh..
    stiap org yg mengajar kte,blh dpgl ckg..
    walau pun ajar cket jek..
    huhuhu..
    x kan nak pgl pemberi ilmu kut??
    hahahaha..

    BalasPadam
  3. hahahaha..
    xpyh la kot..
    ap gne kwn klu xleh tlg kwn.
    ye x?

    BalasPadam
  4. btul..
    biskut mmg sentiase btull..
    hohoho..

    BalasPadam
  5. hahaha..
    bese la..
    biskut an.
    hahaha..
    (redho kne pnggil biskut)

    BalasPadam
  6. biskut kan sedap..
    nak pgl chipsmore,panjang sgt plak..
    huhuhuhu..

    BalasPadam
  7. oit!!! sejak bile lak aku suka marah ko??
    habis jatuh saham aku laa...
    alaaa ko ni...siap ko tau..
    lau aku xdapat kawin sebab sume laki lari dari aku,aku kawin dgn ko!!
    hahahahaha
    (ko jgn perasan...kalo gileer sekali pun aku xkan kawin dgn ko...huhuhuhu...)

    BalasPadam
  8. win dlm post ni, aku ke? kalau bukan aku pun, aku nk prasan aku gak ahh
    hahaha gila tk malu LOL xp

    BalasPadam