Jumaat, 8 Mei 2009

KesiLapan

Ari ni aku bgn lmbt..
dlm brape minngu ni aku slalu bgn awal,
tp ari ni tidak..
mungkin sebab aku mmg xde niat nak g jog pg ni..
tp rase rugi plak,
sebab kabus ari ni lg tebal dr ari biase..
Mungkin sbb mlm semlm hujan..
(hujan ke??)
So i aku x dpt nak menguruskan badan yg semakin ari membesr dr ari ke ari ni..
(aku dah gemuk)

Ari ni aku de paper CTU..
x tau leh jwb ke x..
semlm study ctu pun bkn nye msk..
study pun x sampai sejam..
bosan..
mungkin kerana paper final nak abes dah,
aku wat endah x endah jek..
kalo pandai x pe la gak..
ni dgn crrymark x tentu..
slalu ponteng class..

Diz sem mmg aku rase kan adlah sem yg plg teruk bg aku..
bnyk kelas yg aku tgl kan..
sampai,last2 min br nak study..
next aku try nak berubah..
aku akn pilih kelas dengan mereka yg aku percaye blh mengubah aku..
kepada seorg yg lebih baek..
mungkin diz sem aku x dpt nak perform,
sbb aku jarang b'gaul dgn bdk2 clz aku..
AKU SOMBONG..
AKU ANGKUH..
mane bdk kelas nak b'gaul dengan aku..

Next sem aku mahu kan perubahan..
3.o adalah target point aku next sem..
(kalo blh dapat la..)
(perasan)
tp kalo ade usahe,pasti ade kejayaan..
btul x??
Diz dah bnyk mengajar aku tentng kesilapan..
bende yg x patut aku lakukan..
Jd next aku akn cube mengubahkan nye..

16 ulasan:

  1. la..
    kabus tebal?
    rugi2..
    ak xdpt bukti gmbo kabus utk blog ak.
    huhuhu..

    em..
    ko xsmbong.
    tp mgkin susah nk berbual dgn org kot..

    pengalaman 2 sentiasa mengajar kte.
    dri yg buruk pd yg bek.
    cme kte sdar xsdar.
    atau insaf xinsaf jek.

    nak b'kwn dgn sesiapa pn bleh.
    tp jgn mudah t'pngaruh pd bnda yg buruk.
    slagi smpt ubah,b'ubahlah.
    kalau da t'lmbat m'yesal pn xgne an.

    BalasPadam
  2. esk bgn pagi2..
    jog ngan aku..
    huhuhu..
    ble lg nak jog ngan aku lg..

    BalasPadam
  3. xsmpt nk jog ag..
    tp nex sem kan ad ag..
    insyaallah..

    BalasPadam
  4. next sem,pg dah kene g class..
    x sempat ar..
    ptg la,ko teman aku..
    huhuhu..

    BalasPadam
  5. ak on jek..
    ak pn xad mem jog..
    tp t ko yg sgan nk jog ptg..
    kan2?
    hehehe

    BalasPadam
  6. kalo ade teman,aku xkesah..
    xde org pandang sgt..

    BalasPadam
  7. masalahny..
    klu ko sorg ad org sloo pndang ke?
    ko kan laki.
    len la pmpn cm ak.
    segan thp babun nak jog sorg2..
    huhu

    BalasPadam
  8. diorg pandang..
    tgk bontot ku yg besar ni...
    hahahaha..

    BalasPadam
  9. ko pun enah perasan sendiri gak kan??
    hohohoho..

    BalasPadam
  10. hhaha..
    klu ak mmg org pndang.
    hahaha

    BalasPadam
  11. sbb sy seorang perempuan..
    ad kena mengena x..
    hahaha

    BalasPadam