Ahad, 10 Mei 2009

Pasangan Yg Sempurne

kete api sudah mahu pegi..
tp kau masih ckp kosong di telefon
jd pikir lah..
atau kau x kan tau..

ape akan jd nanti..
pegi dinner atau terus tdo..
ketika kau hubungi aku,aku berade d sane..
jd pikir lah..
atau kau x kan tau..

antare kau dan aku..
jgn ditanye kerane aku tiade petunjuk nye..
mungkin aku akn biar kan dan buat dgn sndr..
jd pikir lah..
atau kau x kan tau..

the feelings that we’ve shared
the money that we carry
doesn’t go
with the flow
it has to change somehow you know

ape di aku mengarut ni??
hahaha

12 ulasan:

  1. pnat ak bce dua tiga kali..
    nak phm maksud t'sirat ko..
    tp xphm2 gak..
    ad prob gn awek ke?
    hehe

    BalasPadam
  2. aku mane ade awek..
    ngok la..
    hahahha..

    BalasPadam
  3. hahaha..
    mne ak tao.
    abih ak bce xphm..
    leh trangkan mksd t'sirat?
    hehehe

    BalasPadam
  4. hmm..
    ssh nak terangkan dgn pesanan..
    hanye blh dipaham kan dgn kate2 jek..

    BalasPadam
  5. t'pksa la ak bce smpi 10 kali.
    klu xdpt 20 kali.
    xpn...
    berkali2..
    huhu

    BalasPadam
  6. hahaha.
    kalo dpt hurai kan,
    bg tau aku..
    mcd 1 set disedie kan..
    hahahaha..
    happy meal..

    BalasPadam
  7. happy meal?
    ingat ak bdk2 ap..
    huhuhu

    BalasPadam
  8. xde la rugi..
    kalo beli bende laen,
    ko mkn je dah abes..
    kalo epi meal,ade mainan..
    mainan tu ko simpan la..
    wat kenangan..

    BalasPadam
  9. owh..
    cm 2..
    patu ikat reben..
    tulis rahim bgk..
    hahaha,
    sengal..

    BalasPadam
  10. bgs gak idea tu..
    nanti ko wat ek..
    aku beli kan..

    BalasPadam
  11. baek..
    tp ak memahami mksd post ko ni dlu la

    BalasPadam