Isnin, 10 Ogos 2009

Mimpi

semue org penah b'mimpi..
kadang2 mimpi 2 ade yg indah n ade yg buruk..
tp semue org mengharap dpt mimpi yg indah..
abes tu,mimpi buruk sape yg dapat..
aku jugak..hahahaha..

ape yg aku nak kate kan ni,
mesti ramai yg x pecaye..
n mesti tu semue hanye penipuan..
mainan mimpi..

ape perasaan korg apabile korg sering b'mimpi yg buruk??
korg mesti merase takowt kan..
bagaimane pulak kalo mimpi tu semue jd kenyataan??
korg akn merase lebih takowt n pecaye..

tu lah ape yg jd dekat aku..
tiap2 mlm,aku mimpi buruk..
xtau la knape..
tp aku xtau,ble smue 2 akn t'jd..

ade org mahu tdo sbb nak hilang kan masalah..
diorg rase,jika diorg tdo,mimpi2 tdo tu dpt lupe kan masalah diorg..
tp bg aku tidak,aku paling takowt nak tdo..
kadang2,aku cube tahan mate aku sampai 4 o 5 pg..
tp x leh,sbb aku pun manusia biase..
aku perlu kan tdo ntuk berehat..

bg korg yg bace entry aku kali,
terpulang kat korg nak pecaye ke x..
tp ade sorg yg pasti pecaye ckp aku..
aku penah b'cerite tntg mimpi aku..
selang 2 o 3 ari lepas,jd btul2..
mcm org laen,mase aku bg tau die,
die ckp tu semue mainan mimpi jek..
tp mungkin skarg die dah sedar..

tp br2 ni aku dpt satu mimpi yg btul2 indah skali dlm idup aku..
tp xde penghujung die..
aku harap mimpi tu akn jd kenyataan sbb tu la satu2 nye mimpi indah aku..
mimpi yg akn aku ingat s'lame2 nye..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan